Hermes.360
Knjigovodstvo | Kadri in Plače | Poslovno poročanje | Integracije
Hermes.360 je preizkušena rešitev osredotočena na finance
Pokriva področja knjigovodstva, kadrov, plač in trgovine. Rešitev uporablja več kot 500 naročnikov in je na trgu prisotna že več kot 30 let. V kombinaciji z Odoo lahko odlično podpre poslovanje vašega podjetja v celoti. Namenjen je vodenju glavne knjige, kadrovskih podatkov in obračunu plač.
V tej kombinaciji lahko podpremo gospodarstvo in javni sektor. Programske rešitve se enostavno kombinirajo in s tem stranki omogočimo največjo dodano vrednost.
Zakonska skladnost
Vse zakonodajne spremembe pravočasno in pravilno vgradimo za nemoteno poslovanje.
Integracije
Povežemo lahko različne aplikacije (Odoo, 4BUILD in druge), v enotno rešitev.
Strokovnost
Svetujemo vam, kako s preverjenimi koraki vpeljete rešitve v podjetje.
Kaj omogoča Hermes.360?
Glavna knjiga
Saldakonti, plačilni promet, osnovna sredstva, bilance in poročila
Poslovno poročanje in Power BI
Prodaja, bilance, zaloge & naročila.
Stroškovnik
KPI, analitika, stroški zbrani na enem mestu
Kadrovska evidenca
Osnovni podatki, dopusti in odsotnosti.
Delo s kadri
Pogodbe o zaposlitvi, zdravstveni pregledi, varstvo pri delu.
Obračun plač
Podatki za obračun, detaširani delavci, zakonska poročila.
Kadri in plače
S programom Hermes.360 lahko obračunate plače zaposlenim, detaširanim in pogodbenim delavcem. Omogoča hiter in enostaven vnos podatkov, pravilen obračun boleznin, odsotnosti, kilometrin. Obračunski podatki so vedno skladni z zakonodajo.
Skupaj z Odoo kadrovsko evidenco predstavljata rešitev za upravljanje kadrovskih procesov.