Odoo CRM

Pravo orodje za vaše prodajne potrebe,  osredotočeno na stranke in na poslovanje v živo Spremljajte potencialne stranke, pridobite natančne napovedi in se osredotočite na tisto, kar je pomembno: na zapiranje poslov.

 

Odoo CRM je prodajno orodje prihodnosti!

Vas zanima, kako vam Odoo CRM lahko pomaga učinkovito spremljati vašo prodajo?

Imejte popoln nadzor nad organizacijo prodaje  

V pogledu Kanban so priložnosti razvrščene po fazah, ki jih organizirate sami. Če jih želite premakniti, jih povlecite in spustite po prodajnem toku. Edinstvena vizualizacija prodajnega procesa omogoča hitro in učinkovito upravljanje priložnosti,.


To je osnovni pogled na prodajni tok prodajne ekpe

Hiter pogled na vse priložnosti, aktivnosti in potencialno prodajo

Vsaka priložnost je navedena na kartici z vsemi bistvenimi informacijami, vsaka faza pa vsebuje pregled pričakovanih prihodkov.


Kartica in načrtovane aktivnosti
Pregled nad roki aktrivnosti in potencialom (skupna  in mesečna vrednost) posamezne faze

Celotna komunikacija je zabeležena

Chatterbox se pojavi na desni strani ob vsaki priložnosti. V njem je zapisana vsako izmenjano elektronsko sporočilo (tako vaše kot odgovor stranke), Whatsapp, SMS, vsa interna sporočila znotraj podjetja, vse aktivnosti in dokumenti. Med dokumenti je pomembna zlasti ponudba, tako vrednost ponudbe in vsi popravki do sklenitve posla. Za lažji dostop do povezanih dokumentov pa so zelo uporabni pametni gumbi, ki se dinamićno prikazujejo na vrhu.


Podroben zgled priložnosti s Chatterboxom in pametnimi gumbi

Učinkovito upravljanje aktivnosti in nalog

CRM modul vključuje zmogljivo orodje za upravljanje aktivnosti, ki vam omogoča načrtovanje in spremljanje vseh pomembnih nalog, sestankov, klicev in drugih dejavnosti. S tem je zagotovljeno, da nobena naloga ne bo spregledana in vse aktivnosti bodo pravočasno opravljene. Odoo CRM izstopa s svojo sposobnostjo prilagajanja in avtomatizacije delovnih tokov, kar povečuje produktivnost vaše ekipe.


Vse aktivnosti 

Od priložnosti do potrjene prodaje - hitreje ne gre

Lead pretvori v priložnost

Iz hladnih leadov v priložnosti

Priložnost z nekaj kliki v ponudbo

Enostavna ali kompleksna ponudba na 100 straneh.

Pošlji ponudbo in opazuj vpoglede

Ko kupec odpre ponudbo.

Prilagodi ponudbo

Vsaka komunikacija in sprememba je zabeležena

Kupec potrdi online

S podpisom na telefonu ali s klikom na gumb "sprejmi".

Samodejni projekt izvedbe

Po potrditvi se lahko avtomatsko odpre izvedbeni projekt.

Avtomatizacija procesov za maksimalno učinkovitost

Odoo CRM omogoča avtomatizacijo številnih procesov, kar vključuje avtomatsko dodeljevanje nalog, pošiljanje opomnikov in obvestil ter sprožanje nadaljnjih korakov na podlagi določenih pogojev. To močno zmanjša ročno delo, poveča učinkovitost in zagotavlja, da so vsi procesi dosledno izvedeni. 


Primer: ko prodajalec spremeni fazo priložnosti v "Ponudba oddana" Odoo samodejno pripravi aktivnost "Pokliči glede ponudbe" v definiranih dneh.

Poglobljena analitika in prilagodljiva poročila za informirane odločitve

Odoo CRM vam ponuja obsežna orodja za analitiko in poročanje, ki omogočajo spremljanje ključnih kazalnikov uspešnosti (KPI) ter analiziranje prodajnih podatkov. Ustvarjajte prilagojena poročila in nadzorne plošče, ki vam bodo pomagale pri strateškem odločanju in optimizaciji prodajnih procesov. 


Vrtilna pivot poročila, dinamični grafi, podrobni pregledi (drill down), Odoo preglednice in več.

CRM je del celote. Povezan z vsemi ostalimi moduli.

Prodaja

Odoo Sales je celovita prodajna rešitev, ki omogoča učinkovito upravljanje prodajnih naročil, ustvarjanje profesionalnih ponudb, avtomatizacijo prodajnih procesov in integracijo z drugimi Odoo moduli za optimizacijo celotnega prodajnega cikla.

Spletne strani in spletna b2c in b2b prodaja

Odoo eCommerce je zmogljiva platforma za spletno prodajo, ki omogoča enostavno ustvarjanje in upravljanje spletnih trgovin, integracijo plačilnih rešitev, sledenje zalogam in obdelavo naročil, medtem ko Odoo Website omogoča oblikovanje in prilagoditev profesionalnih spletnih strani z uporabo povleci-in-spusti urejevalnika, integracijo z marketinškimi orodji in SEO optimizacijo za izboljšanje spletne prisotnosti.

Naročnine

Odoo Naročnine omogočajo podjetjem enostavno upravljanje naročniških storitev in produktov, avtomatizacijo ponavljajočih se faktur, spremljanje stanja naročnin, analizo prihodkov ter integracijo s CRM, računovodstvom in e-poštnim trženjem za celovito in učinkovito vodenje naročniških poslovnih modelov.

Email marketing

Odoo Email Marketing omogoča ustvarjanje, pošiljanje in spremljanje učinkovitih e-poštnih kampanj s pomočjo intuitivnega povleci-in-spusti urejevalnika, segmentacijo ciljne skupine, avtomatizacijo trženjskih delovnih tokov ter podrobno analitiko za izboljšanje angažiranosti strank in optimizacijo trženjskih strategij.

VOIP telefonija

Odoo VoIP integrira telefonske funkcionalnosti neposredno v Odoo sistem, kar omogoča uporabnikom opravljanje in sprejemanje klicev, snemanje pogovorov, avtomatsko beleženje aktivnosti v CRM, uporabo funkcij za klicne kampanje ter analizo telefonskih podatkov za izboljšanje komunikacije s strankami in učinkovitost prodajne ekipe. Še več, omogoča tudi avtomatski prepis pogovora ali zapis povzetka in glavnih točk. Vse se zapiše v Chatterbox,

Odoo CRM je prodajno orodje prihodnosti!

Vas zanima, kako vam Odoo CRM lahko pomaga učinkovito spremljati vašo prodajo?