Kakšna je dodana vrednost za podjetje, ki se odloči za uvedbo informacijske strategije imenovane CRM (ang. Customer Relationship Management) oz. obvladovanje odnosov s strankami?
Naj poudarimo le nekaj osnovnih prednosti CRM-ja.
Konkurenčna prednost
Podjetja, ki želijo biti konkurenčna na današnjih trgih, se morajo srečati z uvedbo novih tehnologij in strategij. Ena izmed teh je tudi upravljanje odnosov s strankami oziroma CRM. Uspešna uvedba informacijske tehnologije za CRM privede do ustvarjalnosti zaposlenih v podjetju, ki lahko predstavlja konkurenčno prednost. Prav tako omogoča jasen pregled nad prodajo, zastavljenimi cilji in doseganju le teh.
Večja storilnost zaposlenih
Vse informacije o naših strankah so shranjene na enem mestu in so dostopne vsakomur v podjetju. To pa vodi v hiter odziv in posledično k zadovoljstvu strank. Zbiranje, shranjevanje in uporaba informacij o naših strankah poveča storilnost vseh zaposlenih v podjetju.360-stopinjski pogled na kartico stranke
Kartica stranke predstavlja krvno sliko našega odnosa s stranko. Podatki iz različnih virov (prodaja, nabava, odprte terjatve, obseg poslovanja skozi leta …) so ključni pri komunikaciji s strankami. Poznavanje stranke in posledično razumevanje njihovega obnašanja podjetju omogoča stalno prilagajanje, usmerjanje aktivnosti, produktov in storitev na pravi način. To pa vodi v dolgoročne dobre odnose in uspešno sodelovanje na dolgi rok.
Učinkovitost prodajnih aktivnosti
Vodenje prodajnih akcij poveča dobičkonosnost podjetja. Hkrati pa omogočajo sledljivost zanimanja za prodajne produkte in omogočajo bolj učinkovito nastopanje na trgu. S takšnimi aktivnostmi lahko podjetje privabi boljše stranke oziroma tiste jih zadrži. Dodana vrednost prodajnih kampanj je lahko tudi ta, da lahko stranke segmentiramo in o produktih ali storitvah informiramo ciljne naslovnike
Načrtovanje, analiza in izboljševanje prodajnega procesa
Z uvedbo strategije CRM podjetje izboljša svoje storitve, poveča kupčevo zvestobo in njegovo pripadnost.
Da lahko v podjetju uspešno vzpostavimo celoten koncept CRM-ja, je treba zbrati vse potrebne informacije iz obstoječih virov v eno celotno bazo podatkov, ki nam bo predstavljala dragoceno orodje za pridobitev vseh podrobnosti o strankah ter bo dosegljiva vsem zaposlenim kadarkoli.
Preverite, kako vam lahko pri tem pomaga Odoo CRM.