Digitalni vavčerji - Sredstva za digitalizacijo poslovanja
13 februar, 2020 po
Digitalni vavčerji - Sredstva za digitalizacijo poslovanja
HERMES D.O.O., Jasmina Macur
| Še nobenega komentarja


V enem izmed prejšnjih blogov smo že govorili o uspešni digitalni transformaciji poslovanja ene izmed naših strank.

S pomočjo vavčerjev za digitalizacijo lahko tudi vi povečate konkurenčnost in dodano vrednost poslovanja vašega podjetja. Izkoristite nepovratna sredstva, ki so na voljo od aprila 2019 do septembra 2023 in so spodbuda za mikro, mala in srednja podjetja z možnostjo sofinanciranja ključnih področij digitalizacije.

 

Razpisani so štirje vavčerji na temo digitalnih kompetenc, digitalnega marketinga, digitalne strategije ter kibernetske varnosti.

Za projektom stoji organizacija Digitalno informacijsko središče (DIH Slovenia) v sodelovanju s Slovenskim podjetniškim skladom (SPS) in Ministrstvom za gospodarski razvoj in tehnologijo.

Digitalni vavčerji so unovčljivi pri tistih izvajalcih, ki so vpisani v katalog strokovnjakov oz. izvajalcev pri DIH Slovenia na osnovi odobritve posebne pristojne komisije. Med njimi je vpisano tudi podjetje Hermes. V katalogu izvajalcev usposabljanj DIH lahko izberete izvajalca po vaši meri v skladu s prepoznanimi potrebami.

Odoo • Text and Image
Kakšna je višina razpoložljivih sredstev?
Vrednost razpisa je približno 8,5 milijonov EUR, ki se bo enakomerno razdelila na 4 leta do konca obdobja. Letno naj bi bilo torej na voljo nekaj več kot 2 milijona EUR sredstev.
Subvencija se naročniku vrne naknadno in sicer od minimalno 1.000,00 EUR  do maksimalno 9.999,99 EUR. Višina subvencije pa je odvisna tudi od tipa vavčerja.

Kako začeti?
Vsa razpisna dokumentacija je na voljo na spletni strani SPS, kjer so navedeni posamezni javni razpisi in pozivi ter druge informacije.

Na razpis se lahko prijavijo mikro, mala in srednje velika podjetja, in sicer gospodarske družbe, samostojni podjetniki in zadruge, za vse pa velja pogoj, da so registrirani kot pravna ali fizična oseba v Sloveniji.

Postopek pridobitve vavčerja:

  • Uskladitev z izbiro izvajalca, ki je vpisan v DIH katalog
  • Prijava oz. oddaja vloge (https://podjetniskisklad.si/sl/razpisi)
  • Podpis pogodbe
  • Izvedba (v roku 6 mesecev od podpisa pogodbe)
  • Zahtevek za izplačilo
    • Digitalne kompetence: evalvacija udeležencev + poročilo Spletne postaje
    • Digitalni marketing: Potrditev s strani DIH Slovenija o uspešni izvedbi

Do kdaj je rok za oddajo vlog?
Vlogo za koriščenje vavčerja lahko vaše podjetje odda kadarkoli dan tekom javnega poziva do 31. 3. 2023 oziroma do porabe sredstev. V primeru predčasne porabe sredstev bo informacija objavljena na spletni strani Slovenskega podjetniškega sklada.
Skrajni rok za oddajo vlog je torej 31. 3. 2023, pri čemer je skrajni rok za predložitev zahtevka za izplačilo sredstev 30. 9. 2023.

OSREDOTOČENI NA VAŠ POSEL IN PRODAJO

Z izkušnjami, preverjenimi in enostavnimi koraki hitro in učinkovito do rešitve vaših procesov

Prijava za komentiranje