V zadnjih letih, ko govorimo o t.i. digitalni transformaciji, vse več podjetij razume, kako pomembno je, da prilagodijo svoje poslovanje novi digitalni realnosti.
Transformacija je neizogibna in vsa podjetja se, ena bolj, druga manj uspešno, soočajo z izzivi, kako svoje izdelke in storitve prenesti v digitalno okolje ter zgraditi nove poslovne modele.
Glavni izziv digitalne transformacije podjetij je zagotovo uvajanje sprememb in prilagajanje nanje. Pomembno je , da se nenehno zagotavlja okolje, kjer te spremembe prinesejo večjo produktivnost, okrepi se konkurenčna prednost podjetja in se zagotovi karseda pozitivna izkušnja za stranke.
Zadovoljne stranke posledično pomenijo več naročil in večjo donosnost.
Poleg tega pa se izboljša poslovanje podjetja, kar privede do več sredstev, ki se jih podjetnik lahko investira v razvoj podjetja za lažje prilagajanje zahtevam trga.
Primer uvedbe v podjetje
Kot praktičen primer uspešne digitalne transformacije vam predstavljamo mlado podjetnico Majdi Kosi, ki je z našo pomočjo svoje poslovanje uspešno prilagodila vse hitreje razvijajočemu se trgu. Majdi je lastnica blagovne znamke »Naravno zdrav pes«.
Ukvarja se s proizvodnjo in distribucijo prehranskih dopolnil namenjenih posebej za dobro počutje štirinožnih kosmatincev. Za potrebe poslovanja in spletne prodaje smo skupaj ustvarili spletno stran s spletno trgovino na Odoo platformi.
Po zaključeni implementaciji je Majdi povedala:
»Hermes in Odoo sta mi optimizirala vsakodnevne naloge, tako da imam več časa za stranke in razvoj svojih izdelkov. Odoo mi je dal odlično B2B platformo, tako da lahko moji partnerji dobijo vse informacije in dokumentacijo na enem mestu. Naročila za prodajo in računi se kupcem samodejno ustvarijo preko kanala e-trgovine. In kar je najpomembneje, z Odoo in Hermesom sem pripravljena na vse izzive v prihodnosti. Res dobro!«
Njen način poslovanja se je bistveno spremenil in na ta način je prihranila vsaj eno uro dela dnevno. Prej se je recimo celo dopoldne prebijala skozi kup papirjev za poročanje računovodstvu ob koncu meseca, sedaj pa ima vse zapise na enem mestu in priročno uporabo preko aplikacije na telefonu, kar lepo dokazujeta spodnji sliki.
Prej
Potem
Dejstvo je, da digitalizaciji ni mogoče ubežati ali je ustaviti. Za uspešnost poslovanja moramo postati bolj odprti in seveda hitro odzivni na spremembe. Le tako se lažje soočamo z zunanjimi vplivi, kot so zakonske spremembe, konkurenca, zahteve poslovnih partnerjev idr.
Nihče ne bo kupil zgolj rešitve, temveč pričakuje tudi pomoč in dolgoročno podporo pri ustrezni in učinkovito vpeljani rešitvi.
Pridružite se Majdi in tudi vi napišite svoje uspešno zgodbo z Odoo spletno trgovino.
Pogovorite se z našim svetovalcem