Spet je leto naokoli. V mnogo pogledih lepo. Končno je sledil prehod v novo "Post Covid" normalnost, spet smo se lahko več videli in družili. Bilo je tudi leto novih izzivov. Uspešno smo zajadral v mednarodne vode in pričeli s prvimi mednarodnimi projekti. Izkušnje, ki smo jih s tem pridobili pa prenesli tudi v dobro prakso za nadaljnje uspehe. Smo v obdobju, ko je dobro pogledati malce nazaj, pa tudi naprej in si začrtati nadaljnje korake. Predvsem pa se tudi povezati z vami, naši zvesti partnerji.
Uspešno zaključeni projekti v podjetjih Šeško d.o.o., PlanetCare d.o.o., Blas Tip d.o.o., Tronitec d.o.o. nam dajejo energijo in zalet, da leto zaključujemo zopet močnejši kot kadarkoli doslej. Mednarodna projekta Malalan d.o.o. in La&Co d.o.o, pa bosta zaokrožila še eno uspešno leto v Hermesu.
Na kaj bodite pozorni v letu 2023?
P4D - SPODBUDE ZA DIGITALNO TRANSFORMACIJO malih in srednje velikih podjetij
Spremljajte aktualne razpise slovenskega podjetniškega sklada in si zagotovite sredstva za digitalizacijo vašega poslovanja.
Po naših informacijah je zelo verjetno, da se bo odprl nov razpis P4D v začetku leta. Po tem razpisu je namreč vladalo veliko zanimanje med podjetji. Ministrstvo za gospodarstvo pa se trudi pridobiti sredstva za razpis. Ta je v strategiji, ni pa še v najavi.
HERMES.360 in PLAČE
Plače Hermes bodo v letu 2023 pripravljene za nadgradnjo z elektronskimi bolniškimi listi, ki bodo nadgradili obstoječo integracijo s portalom eVem.
S 1.1.2023 se v okviru plač spreminja tudi poročanje REK obrazcev. O vseh novostih vas bomo seveda sproti obveščali preko naših e-obvestil.
ePlačilne liste
V letu 2022 je dobro zaživela funkcionalnost pošiljanja elektronskih plačilni list kot alternativa eBox kadrom, ki se uporabljajo v večjih podjetjih.
Za več informacij se obrnite na našo svetovalno ekipo na elektronski naslov svetovanje@hbs.si.
Prve naše stranke že uspešno uporabljajo poenostavljeno pošiljanje ostalih dokumentov iz programov Hermes.
Ključne dokumente je tako možno v elektronski obliki (pdf) direktno pošiljati do kupcev, partnerjev in zaposlenih. Podprti so dokumenti: Predračuni, Računi (FA), Dobavnice (MP), Saldakonti, Opomini, Kartica poslovnega partnerja (GK), Naročilo kupcev, Naročilo dobavitelju (NAR), Dohodnina (PLAČE) ter Odločbe (KIS).
Vabimo vas, da znotraj posameznega modula spremljate "Zgodovino sprememb", kjer so opisane vse posodobitve in nadgradnje, ki jih redno vključujemo v naše rešitve.
ODOO in vaš prehod na ERP v "oblak"
Naša ekipa pospešeno dela na novih projektih in digitalnih preobrazbah v podjetjih. In vedno znova nas preseneča kako se posel danes odvija hitreje ter kako se na to danes odzivajo uspešna podjetja. Odoo se v tem pogledu pokaže kot odlična platforma, na kateri lahko podjetja postavijo in razvijajo svoj posel. Odoo s sodobnim pogledom premika meje poslovanja ter dojemanje posla. Tisto podjetje, ki razume Odoo svet in ga kot takšnega tudi dojame, lahko svoje poslovanje podpre res učinkovito in prestavi v novo "dimenzijo".
Kaj vse je Odoo?
Kako na hitro in nazorno predstaviti vso razsežnost Odoo platforme. CRM, nabava, prodaja, WEB, eCommerce .... morda nemogoče pa vseeno poglejte če nam bo uspelo.
Seveda smo vam na voljo za dodatne informacije.
V začetku pomladi vam bomo ponudili več informacij in praktično predstavili primer storitvenega podjetja ter kako enostavno narediti prehod v Odoo v treh korakih:
1. Prenos podatkov o obstoječih strankah in artiklih
2. Izvedba 2-3 delavnic za pripravo ponudb in računov
3. Pomoč in delo v živo v roku 14tih dni
Rešitve, ki smo jih sami razvili in dodali v Odoo ERP ekosistem, najdete na naši produktni strani.
Spremljajte bodoče novice, da ne zamudite česa zanimivega.
HERMES EKIPA
Hermes se ves čas krepi, tako znotraj podjetja kot tudi v smislu povezovanja s partnerji. Ste vedeli, da vam lahko že danes pomagamo pri vzpostavitvi MS Office 365 okolja, MS Power platforme ali postavimo moderno e-Commerce spletno trgovino?
Ste morda pravi za našo ekipo? Spremljajte tudi aktualne zaposlitvene oglase.
Gremo skupaj pogumno v leto 2023
ekipa HERMES