Študija primera Top Teh: Kako z Odoo poslovati v mednarodnem okolju?
Top Teh je s pomočjo Odoo uredil svoje poslovanje
15 June, 2022 by
Študija primera Top Teh: Kako z Odoo poslovati v mednarodnem okolju?
HERMES D.O.O., Boris Kodelja
| Še nobenega komentarja



Podjetje: Top Teh d. o. o. Slovenija, Top Teh machinery d. o. o. Srbija
Spletna stran:
https://www.TopTeh.si/
Branža: Prodaja strojev in opreme za brizganje plastike
Ime partnerja: Hermes d. o. o.
Odoo aplikacije: CRM, Fakturiranje, Prodaja, Nabava, Skladišče, Projektno vodenje, delovni nalogi
Hermes aplikacije: Servis naprav
Število Odoo uporabnikov: 18
Način gostovanja: Odoo.sh

Dobavitelji sodobnih strojev in opreme za brizgano plastiko

Podjetje Top Teh je dobavitelj tehnološko dovršene opreme za brizganje plastike. Svojim naročnikom poleg kakovostne opreme ponujajo strokovno podporo in sodelujejo pri vseh fazah načrtovanja in postavitve strojev in linij. Njihova strokovnost je garancija partnerjem za brezhibno delovanje opreme. Sodelujejo s 14 dobavitelji, ki po večini prihajajo iz EU.

Zavezani so k spoštovanju lastnih vrednot, med katerimi na prvo mesto postavljajo strokovnost in zanesljivost, s katerima gradijo zaupanje svojih strank. Ničesar ne prepuščajo naključju, zato svoje zaposlene stalno izobražujejo in spodbujajo k strokovni rasti.

Podjetje Top Teh ima svoj sedež v Sloveniji, svoje hčerinsko podjetje pa imajo odprto tudi v Srbiji, načrtujejo še širitev na Hrvaško.
Vpetost v mednarodno poslovanje zahteva usklajeno delovanje, primerljiva poročila in celovito spremljanje prodajnih in poprodajnih aktivnosti na vseh trgih.

Zakaj so v podjetju pristopili k menjavi sistema ERP? 

Glavni fokus podjetja je prodaja in dobava opreme ter kakovostne postavitve proizvodnje pri naročnikih. Hiter razvoj podjetja je zahteval več operativnega dela, ki mu z dosedanjim načinom dela niso bili več kos. Pojavljati so se začela ozka grla, saj so potrebovali veliko časa za iskanje podatkov, preverjanje reklamacij, naročil in spremljanje poprodajnih aktivnosti.

Prenova poslovnega sistema (ERP) je postala nujna, saj so morali izboljšati podporo celotnemu krogu poslovanja, torej od nabave, preko spremljanja zalog, prodaje in poprodajnih aktivnosti, zlasti servisa.

»Delovne naloge smo pisali še na papirju in jih shranjevali v registratorje, kar pomeni, da ni bilo nič digitalizirano. V primeru napak ali reklamacij smo morali tako prečesati različne arhive, da smo našli prave podatke. Naročniki so zato (pre) dolgo čakali na naš odziv,« se ob misli, kako so še nedolgo nazaj delali, celo zabavajo.

Veliko izzivov so imeli tudi pri usklajevanju in primerjanju podatkov poslovanja v Sloveniji in Srbiji. Ker so uporabljali različne poslovne rešitve, jim ti niso omogočali hitrega oblikovanja poročil, izzive pa jim je predstavljala priprava konsolidiranih bilanc.

Kako so sploh odkrili Odoo? 

Navadno se podjetja, ki želijo prenoviti svoje poslovne rešitve, vržejo v iskanje in primerjanje različnih ponudb, ki jih najdejo na trgu. V primeru podjetja Top Teh pa je Odoo našel svojega kupca.

Top Tehovci so rešitev Odoo videli pri svojem zunanjem pogodbenem IT partnerju, ki rešitev že nekaj časa uporablja.
V podjetju so bili nad Odoo rešitvijo navdušeni, zato so poiskali več informacij ter se povezali s slovenskim Odoo partnerjem – Hermesom.


Odoo postane del zgodbe podjetja Top Teh

Prenova rešitev in procesov v tako velikem podjetju ni preprosta in zahteva potrpljenje in čas. Ker tudi sami stremijo k optimizaciji procesov v proizvodnji, so lažje razumeli težave, ki se lahko pojavijo z uvedbo novosti v svoje delo. Zato so k prenovi pristopili z vso pozornostjo in zavedanjem, da bodo s tem izboljšali celoten proces dela.

Glavni poudarki prenove ERP

Urejanje računovodskih podatkov

Računovodstvo je imelo nemalo dela z urejanjem in prepisovanjem podatkov, zato so želeli proces centralizirati. Zahteva računovodstva je bila, da ima tekoče in pravilne podatke o poslovanju tako v Sloveniji kot Srbiji. Rešitev Odoo že v svojem jedru omogoča delo z več podjetji s pomočjo skupnih šifrantov.

Poročila pripravijo na podlagi podatkov, ki se stekajo iz različnih oddelkov podjetja in iz različnih podjetij. Tako imajo takojšen pregled nad stanjem zalog, sredstev, zaposlenih … tako za Slovenijo kot Srbijo. Priprava konsolidiranih poročil je zato preprosta in hitra.

Spremljanje priložnosti in prodajnih aktivnosti

Z uvedbo CRM sistema, ki ga uporabljajo tako v Sloveniji kot v Srbiji, so izboljšali preglednost nad prodajnimi aktivnostmi. Organizacija dela v prodaji je preglednejša, saj koledar ponuja vpogled v zasedenost zaposlenih in opomnike o ključnih nalogah.

Omogoča jim tudi spremljanje razlogov, zakaj so posel dobili ali izgubili. V roku pol leta uporabe sistema imajo prodajalci bistveno manj administrativnega dela in se lahko bolj posvetijo svojim kupcem.

Servis naprav

Pomembna aktivnost podjetja Top Teh je servis naprav, ki ga morajo izvajati skladno z zahtevami proizvajalca in v pravilnih časovnih obdobjih. Modula, ki bi zadovoljeval njihove zahteve, Odoo nima, zato so v podjetju Hermes, na Odoo platformi razvili novo rešitev, ki so jo imenovali Servis naprav.

Vsaka prodana naprava dobi svojo unikatno številko, po kateri jo lahko spremljajo. V sistemu se o napravi zbirajo podatki o garancijskih rokih, prihodnjih datumih obveznih servisov, zgodovini servisov ali drugih posegov v napravo. Tudi naročniki imajo vpogled v podatke o svoji opremi, kar dodatno poenostavi komunikacijo.

Bolj zadovoljni naročniki in manjša obremenjenost zaposlenih 

Zaradi digitalizacije poslovanja in vseh informacij dosegljivih znotraj enega sistema se je zmanjšalo nepotrebno iskanje in s tem povezana izguba časa.
Zaposleni so posledično manj obremenjeni, saj vsak skrbi za svoje aktivnosti, in so na voljo za vpogled ali pomoč v času odsotnosti ostalim zaposlenim. Vse to pa omogoča bolj enakopravno prerazporeditev odgovornosti med zaposlene.
Večjo učinkovitost in hitrejše delo so opazili tudi naročniki in partnerji. Naročnikom so omogočili dostop do izbranih podatkov preko B2B portala in imajo vpoglede v zgodovino naročil.  

Cilji za prihodnost 

V podjetju Top Teh se zavedajo, da lahko le z dobro notranjo organizacijo ponudijo najboljše rešitve svojim naročnikom. Zato bodo še naprej gradili na izboljševanju in optimizaciji procesov dela. Že v prvih šestih mesecih uporabe so učinki na poslovni proces vidni, zato bodo tudi v prihodnje raziskovali ostale možnosti, ki jih Odoo ponuja.

V prihodnosti želijo Odoo uvesti tudi v računovodski del svojega hčerinskega podjetja Srbiji. Tega v Sloveniji že aktivno uporabljajo, njihov cilj je vzpostaviti enotno računovodstvo in sistem dela, skladen z zakonodajo vsake države.  

Letos bodo odprli hčerinsko podjetje tudi na Hrvaškem, tako da izzivov za implementacijo Odoo zagotovo ne bo zmanjkalo.
Glede na širitve v nove države pa bodo uporabili rešitev konsolidiranih poročil. Znotraj Odoo se namreč že nahaja rešitev, ki omogoča preprosto in hitro pripravo konsolidiranih bilanc.

.

O podjetju Top Teh:

V podjetju Top Teh zase pravijo, da v svetu sprememb prinašajo stabilnost. So dobavitelj tehnološko najbolj dovršene opreme in strankam strokovna podpora od faze planiranja do izvedbe na ključ pri integraciji opreme v proizvodne procese.

V želji, da bi svojim partnerjem ponudili rešitve, ki so korak pred konkurenčnimi, ponujajo osebni pristop, prilagojen individualnim potrebam.

Za projekte si vzamejo čas in poiščejo najboljšo rešitev glede na potrebe naročnika. Ponujajo strokovno svetovanje o najrazličnejših rešitvah s področja brizganja plastike, ekstruzije, hladilnih sistemov in reciklažne tehnologije. Imajo 14 svetovnih partnerjev in raznovrsten asortiment opreme, ki jo kljub različnosti odlikujejo enake lastnosti: učinkovitost, zanesljivost in ekonomičnost.

Na spletno stran podjetja Top Teh

Če tudi vi želite digitalizirati svoje poslovanje, smo vam z veseljem na voljo.
Sign in to leave a comment